حزب الله عراق: عراقی ها ، سوری ها و لبنانی ها روابط با ایران را از دست نخواهند داد

حزب الله عراق: عراقی ها ، سوری ها و لبنانی ها روابط با ایران را از دست نخواهند داد
دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه ای امروز گفت که عراقی ها و سوری ها و لبنانی ها از ایران دست نخواهند کشید.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری المسلة، "شیخ عباس محمداوی"، دبیرکل گردان‌های حزب الله-مجاهدان عراق امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که عراقی ها، سوری ها و لبنانی ها روابط خود را با ایران به منظور پناه بردن به آمریکا برای اجرای سیاست رژیم صهیونیستی در گذاشتن افراد هوادار این رژیم برسرکار، رها نخواهند کرد.
 
محمداوی در این بیانیه مطبوعاتی گفت: هدف آمریکا و اسرائیل از بوجود آوردن داعش در عراق، دور ساختن عراقی ها از سوریه بوده است.
 
وی همچنین افزود: آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی در شکست دادن دولت سوریه و بر سر کار گذاشتن یکی از افراد تحت تسلط آمریکا و اسرائیل در این کشور شکست خوردند.
 
محمداوی گفت:" کشورهای ائتلاف شرورانه آمریکایی و اسرائیلی و سعودی و ترکیه‌ای باید بدانند که نخواهند توانست دولت سوریه را از طریق کاشت بذر خبیثانه داعش در عراق و صرف وقت با مطالب دروغ و پروازهای دروغین سرنگون سازند؛ خصوصا اینکه عراق امروز متحمل هزینه های میلیاردی در مسأله حملات هوایی دروغین که غالبا ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی را هدف قرار می دهد شده است.
 
دبیرکل گردانهای حزب الله عراق همچنین گفت: آمریکا نمی‌تواند خواب نابودی حزب الله را ببیند؛ و آمریکا باید خوب بداند که ملت عراق و سوریه و لبنان دست از جمهوری اسلامی ایران نخواهند کشید و حزب الله امروز فقط در لبنان و عراق و سوریه حضور ندارد؛ بلکه حزب الله امروز در یمن، لیبی عربستان، کویت حضور داشته و تمامی این کشورها بزودی علیه اسرائیل و حامیان آن خواهند ایستاد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: